lördag 22 september 2012



(Till er alla som klagar på att detta är inte en triss...detta är min syn på min konst, 
var vänlig att acceptera detta utan att klaga och upprepa något som redan har blivit sagt...)


                                                             Min katt Isdun sträcker sig i soffan
                                                             




........................................................................

Här är slut på min triss, kanske du som titta är intresserad av något av det jag har gjort på samma tema












39 kommentarer:

  1. Kattbilden är ju bara underbar! Tycker dina bilder är kanonfina, förstår att det var svårt att välja tre :0)

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder. Jag tycker att dom är fina allihop på helt olika sätt. Men kattbilden får mig att le =)

    SvaraRadera
  3. Nej!! Alldeles för många bilder....


    Men för det första...jag bara skrattade när jag såg den första bilden! Jag ÄLSKAR den!!! Och den på de bruna bladen som ser ut som guld! Riktigt läckert!!

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  4. Njaa, nu gör ju du det lite för lätt för dig...Det är ju just det, att det bara får vara tre bilder som är grejen. Men katten är oemotståndlig!:-)

    SvaraRadera
  5. WOW !!!! Nej, nej i 1. bilden katten flyger ju !!!! 1. bilden är så lustig och man bara måste le :)

    SvaraRadera
  6. Oj, det var ett svårt val. Jättesnygga bilder allihopa, men kattbilden är helt fenomenal :).
    Trevlig söndag!

    SvaraRadera
  7. Allt var super, men katten var skönast!
    Vilken mystiskt *******.com sida du har. Häftigt även om jag bara kollat lite snabbt.

    SvaraRadera
  8. Bilderna är såå snygga! Kattbilden är fantastiskt läcker :)

    SvaraRadera
  9. underbara bilder, jag kan inte heller välja bland dina bilder, så skippar det :P

    SvaraRadera
  10. Vackra, oemotståndliga foton, men ingen triss.

    SvaraRadera
  11. Kattbilden gillar jag ju mest, förstås!

    SvaraRadera
  12. Bilden på katten är fenomenal, men alla bilderna är bra! Personligen skulle jag välja katten, bilden med låsen och den sista bilden med alla remmarna som en triss. Varför? Det blir som ett tema, där katten "flyr" ur fångenskapen! Hur som helst, mycket bra!

    SvaraRadera
  13. Men...... totalt 7 bilder i en triss, inte kunna välja! Varför inte visa 15 eller 25 bilder på en gång? Ser fram emot nästa triss med ett urval, dvs 3 bilder. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är mitt sett, skulle vara vänligt om du inte upprepar det som redan har blivit sagt :)

      Radera
  14. Många jättefina uppifrån-bilder, min favorit är nr 1, den är underbar!

    SvaraRadera
  15. Älskar kattbilden! Och även bild nummer tre. Vilket fantastiskt metallskimmer du har fått till i den bilden!

    SvaraRadera
  16. Åhh vad underbara bilder! Snyggt fotat! Ha en fin Söndag. :)

    SvaraRadera
  17. Underbar bild på din katt! Jättevackra bilder i övrigt också :)

    SvaraRadera
  18. Fina bilder allihop men katten blir min absoluta favorit;-)

    SvaraRadera
  19. Tack! Det är lampor utanför arenan vi har, som skiftar i färg, blir jätte fint, extra fint med snö ute, så det ser ut som om snön brinner :)

    SvaraRadera
  20. Många skönt mörka bilder som viskar om lite mystik!
    Katten är ju bara för skön! De kan nog egentligen bli hur långa som helst ;)

    SvaraRadera
  21. Helt frälst för kattbilden!! Suverän bild! På sätt och vis så ser det ut som katten kommer "uppifrån" och att fotot är fångat i flykten.
    I alla fall uppfattar jag det som rörelse nedåt.

    Jättesnyggt trissat och tack för kommentar. (skriver Tore, som är speciellt förtjust i katt- och hundfoton.)

    SvaraRadera
  22. Fantastiska bilder alla tre, men katten stack ut mest och blev min favorit.

    SvaraRadera
  23. En elegant triss som jag gillar.

    SvaraRadera
  24. Vilka färgstarka bilder! Till och med den svartvita på din kisse känns som färgstark. <:-) Det var ett inspirerande tema idag.

    SvaraRadera
  25. Jag har då tappat räkningen, för det var fina bilder och katten tar priset.

    SvaraRadera
  26. Första bilden är ju hur grym som helst!! Gillas skarpt!!

    SvaraRadera
  27. Första bilden, på katten, är makalöst bra! Det ser ut som den faller, och njuter av det ...

    SvaraRadera
  28. Otroligt häftiga bilder, allihop, första bilden fick en att nästan flytta bakåt en bit, vilken skärpa och vilka motiv. Tummen upp!

    SvaraRadera
  29. Häftiga bilder du visar upp. Katten så klart, men även de andra, alla har sina kvalitéer.
    Gillar även luckorna och låsen, en läcker bild.
    Noterar i andra inlägg på din blogg att du tagit en del snygga HDR-foton.

    SvaraRadera
  30. Tackar för inlägget :) Gillar verkligen din katt, Ja dom andra också men kissen var riktigt läcker ..

    SvaraRadera
  31. Verkligen skithäftiga bilder! Katten är störtskön och lupinen fantastisk:)

    SvaraRadera
  32. Fnissar lite när jag läser hur andra reagerat på antalet bilder (glömmer aldrig när jag en gång lade in en triss i ett inlägg med även annat innehåll ...)
    Men du, jag törs upprepa något som de flesta verkar vara överens om: Katten är helt underbar! Vilken fantastisk bild! Gillar också din blå lupin (är det väl?) med häftigt grönt ljus!

    SvaraRadera